PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Daňová závierka 2020 v čase koronakrízy
- vyplnenie daňového priznania, odpisovanie majetku, daňové a nedaňové výdavky


lektor

  Ing. Vladimír Ozimý

  • Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.

termín

  3. 3. 2021

  • 9.00 - 14.00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  84,00 EUR s DPH
  (70,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 14 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Spolu s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým si krok po kroku objasníme všetky pravidlá aj náležitosti spojené s daňovou závierkou za rok 2020. Prejsť si môžete všetko od legislatívnych pravidiel, cez položky vplývajúce na úpravu základu dane u právnickej osoby, dôležité lehoty, daňové a nedaňové výdavky, asignančnú daň, princípy odpisovania majetku, opravu základu dane, sankcie, až po samotné vyplnenie daňového priznania.

V rámci programu si tiež uvedieme príklad, ako „nesprávne“ viesť účtovníctvo právnickej osoby a s tým súvisiaci dopad na základ dane.


Program webinára

  1. Povinnosť podať daňové priznanie
    • Kedy má povinnosť podať DP právnická osoba
    • Organizačná zložka zahraničnej osoby a povinnosť podať DP
  2. Lehota na podanie daňového priznania u právnickej osoby
  3. Komunikácia právnickej osoby pri podávaní daňového priznania
  4. Nepodanie daňového priznania načas, riziká spojené so sankciami, výzva správcu dane
  5. Asignančná daň a riziká spojené s tým, že správca dane nezašle daň na účet oprávneného príjemcu
  6. Položky vplývajúce na úpravu základu dane u právnickej osoby
    • Základný princíp vychádzajúci z vedenia účtovníctva pri úprave základu dane
    • Základná definícia daňového a nedaňového výdavku podľa zákona o dani z príjmov
    • Daňovo uznané výdavky až po zaplatení
    • Úprava základu dane pri nesplácaní záväzkov
    • Neuhrádzané pohľadávky a vplyv na základ dane cez opravné položky a odpis pohľadávky
    • Nepeňažný vklad do inej spoločnosti a vplyv na základ dane
    • Daňový princíp odpisovania majetku, prerušenie odpisovania, porovnanie v daňovom priznaní
    • Pravidlo nízkej kapitalizácie pri poskytnutí úverov a pôžičiek medzi závislými osobami a vplyv na základ dane
    • Výdavky na reklamu, obchodné vzorky, reklamné predmety a reprezentačné výdavky a vplyv na základ dane
    • Oprava verzus technické zhodnotenie a vplyv na základ dane u právnickej osoby
    • Nesprávne vedenie účtovníctva a daňové dopady na základ dane u právnickej osoby
  7. Odpovede na otázky

Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
12:00 - 14:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár:
  Daňová závierka 2020 v čase koronakrízy - vyplnenie daňového
  priznania, odpisovanie majetku, daňové a nedaňové výdavky

3. 3. 2021 09:00 - 14:00 84 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2021 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen