PONUKA  PRÁCE    Úvod   |     O nás   |     Fotogaléria   |     Naši klienti   |     Klientská zóna   |     Kontakt

Webinár:
Obchodovanie s tovarom v rámci EÚ pre dodávateľa a odberateľa (správne určenie štátu zdanenia a odvedenia dane)


lektor

  Ing. Vladimír Ozimý

  • Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo vo vydavateľstve Poradca podnikateľa. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti.

termín

  10. 11. 2022

  • 9:00 - 11:00 h

obsahové informácie

organizácia

  online seminár

účastnícky poplatok

  60,00 EUR s DPH
  (50,00 EUR bez DPH)

  • bonus: záznam z webinára dostupný 30 dní

prihláška

  Zrealizované

ďalšie informácie


Popis webinára

Webinár sa zaoberá princípmi a zásadami uplatňovanými pri obchodovaní s tovarom v rámci EÚ. Pri uplatňovaní oslobodenia od dane je potrebné, aby platiteľ DPH splnil hmotnoprávne podmienky a formálno-právne podmienky, v opačnom prípade mu správca dane oslobodenie od DPH neuzná. Pri trojstranných a reťazových obchodoch je potrebné správne identifikovať miesto dodania tovaru, miesto nadobudnutia tovaru a určenie dodávky, ktorej je priradená preprava tovaru. Ako uvedené princípy správne aplikovať v praxi, vám priblíži na webinári daňový poradca Ing. Vladimír Ozimý.


Časový harmonogram webinára

09:00 - 11:00 prednáška spojená s diskusiou



  Webinár:
  Obchodovanie s tovarom v rámci EÚ pre dodávateľa a odberateľa
  (správne určenie štátu zdanenia a odvedenia dane)

10. 11. 2022 09:00 - 11:00 60 EUR s DPH Zrealizované


Organizačné informácie k webináru

Tento webinár sme pripravili v spolupráci s portálom profivzdelavanie.sk, prevádzkovaným Poradcom podnikateľa s.r.o. Žilina.

Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike. Účastník webinára získava po jeho ukončení bonus - videozáznam podujatia, ktorý bude sprístupnený do niekoľkých dní po jeho uskutočnení (po spracovaní).

Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu, pracovné materiály na stiahnutie a vyššie uvedený bonus - záznam celého podujatia. Počas celej doby má účastník k dispozícii technickú podporu (telefonicky alebo cez chat).

Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.

Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa prístup k videozáznamu z podujatia.

Ďalšie informácie o priebehu webinára a technických podmienkach na jeho sledovanie nájdete TU >>













A+design
© 2005 - 2022 Akadémia Plus, s.r.o. Zvolen